mijn foto's

maandag 1 september 2008

wow wat een dag gisteren

gisteren was een raar dagje, alles begon normaal maar in de middag ging ik op de scootmobiel van Els voor het eerst ooit! het was best leuk ik viel zelfs een beetje in slaap. Yvonne reed op de fiets ernaast. toen heb ik lekker de hele middag in de schaduw op een koel plekje liggen slapen.. tja we gingen naar een forelkwekerij waar je ook kon vissen ofzo... tja ik heb alleen liggen slapen dus ik weet niet echt wat er allemaal aan de hand was. daarna moesten we weer naar huis, maar toen had ik aardig genoeg van de scootmobiel dus ik heb een beetje gezeurd.. toen ben ik maa gaan liggen (tis beter dan lopen). maar we waren geen 5 minuten we en Yvonne had een lekke band. na een tijdje te hebben rondgebelt had ze het goede nummer en werden we gered door onze redder in nood! ik mocht met Yvonne me de auto in waar ik lekker heb geslapen (ik had zo'n drukke dag met al dat geslaap). die avond heb ik nog heel eventjes gespeeld maar na zo'n drukke dag vond ik mijn bedje heeeeerlijk.

Geen opmerkingen: