mijn foto's

donderdag 4 september 2008

gisteren was verschikkelijk!!

gisterenmiddag gebeurde het.. ik werd mee naar buiten genomen, na een tijdje lekker op Yvonne's arm te hebben gelegen kwamen we een gebouw in. niets aan de hand.. toen gingen we een kamertje in.. nogsteeds niets aan de hand, daar was een man een beetje met me aan het spelen en gaf een koekje hmmm lekeer en toen ineens!!... voelde dat er iets in me zat te prikke.. een injectie noemde ze dat.. ik vond het vreemd dus ik besloot in paniek te raken. gillen en gillen maar ik at natuurlijk tussendoor wel mijn lekkere koekje op. nouja, ik kreeg geen eten meer maar ik voelde me zo zielig dat ik bij de balie nogsteeds zachtjes aan het piepen was. nou, ik was weer still, maar toen ik buiten was heb ik Yvonne eventjes goed de waarheid verteld!

Geen opmerkingen: