mijn foto's

donderdag 4 september 2008

weer thuis van de dokter..

thuis kreeg ik een lekker koekje en heb ik lekker bij Yvonne geslapen na een lange dag.
totdat Els thuiskwam ik ging haar meteen vertellen wat er allemaal was gebeurd en ging bij har liggen trillen.. totdat.. ja hoor ik kreeg een lekker stukje koek hmmm dat zo lekker naar vlees smaakte, nou toen was het weer goed. mar de heledag elke keer als Yvonne mij oppakte ging ik hard piepen... jaja zij was degene die me naar die plaats bracht!!
totdat ik moe werd.. toen hem ik het gauw goedgemaakt zodat ik lekker tegen haar aan in slaap kon vallen.

maar het was niet allemaal slecht vandaag ik heb nieuwe spulletjes gekregen! YAY
een blikje waar mijn kleine hondenkoekjes in kunnen, een botje in de vorm van een klein schoentje (nouja voor mij nog een beetje groot maar ik kan hem wel aan) en een klein kipje om mee te spelen!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

blabla

Anoniem zei

Jaja die kleine man,
die kan er wat van.
Piepen t was ook wel wat hoor,
De dokter en assitent,twee vrouwtjes ze riepen in koor.
Ohhhhh wat is dit zielig en oh hij is zo klein,
maar wat ze niet zagen,hij vondt het maar wat fijn.
hij werdt geknuffeld en gekroeld,werd volgepropt met extra eten,
jaja dat heeft hij dus geweten,
gevolg weer een prik en de volgende dag alles weer uitgesch......
Maaaaaaaaaaar van groot belang
Kelso heeft zijn vrouwtjes goed in de tang.
met recht zijn boezem vriendinnen en in huis de baas,
Als beloning een foto naast Yvonne haar laars.Zie vervolg