mijn foto's

woensdag 17 september 2008

kijk eens wat een mooie gedichtes voor mij zijn gemaakt

(omdat S zelf ook haar naam er niet bij heft gezet houden we het erop dat S ze heeft gemaakt ^^)

(deel 1 bij de dokter)
Jaja die kleine man,die kan er wat van.
Piepen t was ook wel wat hoor,
De dokter en assitent,twee vrouwtjes ze riepen in koor.
Ohhhhh wat is dit zielig en oh hij is zo klein,
maar wat ze niet zagen,hij vondt het maar wat fijn.
hij werdt geknuffeld en gekroeld,werd volgepropt met extra eten,
jaja dat heeft hij dus geweten,
gevolg weer een prik en de volgende dag alles weer uitgesch......
Maaaaaaaaaaar van groot belang
Kelso heeft zijn vrouwtjes goed in de tang.
met recht zijn boezem vriendinnen en in huis de baas,
Als beloning een foto naast Yvonne haar laars.

(de foto naast mijn schoen)
oh nee het was geen laars, helaas
Wat zal hij denken............
Jeroen poep aan je schoen?
Is dit een nieuw speeltje ,wat kan ik er mee doen?
Erin bijten of kruip ik erin,
Ach ik ga maar in mijn mandje,
het is toch maar een vreemd ding.


ik vind ze zo mooi jij krijgt een extra likje over je neus als ik je weer zie!

1 opmerking:

Anoniem zei

blijf lekker groeien kelso en fijn dat je mijn rijmpjes leuk vond