mijn foto's

zaterdag 8 november 2008

wisten jullie dat?...


- ik anderhalf kilo en 2 gram weeg
- ik plas met mijn achterpootje omhoog
- ik alleen plas met mijn rechterachterpootje omhoog en er dan heel stoer bij kijk
- ik onder mijn dekentje kruip om mijn mandje kapot te bijten (ik weet dat het niet mag)
- ik met een opstapje van een voeten bankje de back op kan springen
- ik zonder bankje van de bank af kan springen
- ik al helemaal zindelijk ben (nouja..soms is mikken wel moeilijk met die poot in de lucht)
- mijn snorharen zwart toen wit en nu weer zwart worden
- ik onder mijn dekentje kruip om lekker te slapen
- ik heb besloten in de kamer te slapen want daar is het warmer
- ik eet met mijn tong naarbuiten
- ik dat gekke wiebelende ding aan mijn kontje leuk vind om in te bijten
- dat ik al 4 maanden en 1 week ben
- ik overal spikkels krijg (word in een dalmatier?)

Geen opmerkingen: